Гарантія та повернення
1. Гарантійне обслуговування
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням у наш магазин
При зверненні по гарантійному обслуговуванню з собою необхідно мати:
- оригінал гарантійного талона (для велосипедів)
- документ, що підтверджує оплату товару (чек)
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 60 місяців.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні.
1.1 Гарантійні зобов'язання на окремі деталі та вузли
- Рама
- Рульовий механізм
- Механізм каретки
- Педалі
- Колеса
- Гальма, перемикання швидкостей, задні та передні перемикачі
- Сідло, підсідельний штир
- Ланцюг
- Відбивачі світла, кришка перехідника, спиці
Гарантія поширюється на матеріал та сполучні шви. Гарантія не надається у разі пошкоджень, які виникли з вини власника або некомпетентного ремонту.
Гарантія на дефекти матеріалу не надається у разі висунення виносу керма за максимальну позначку. Експлуатація вимагає контролю та обмеження зазору механізму рульової колонки - утворення доріжок від підшипників не береться до рекламації.
Гарантія поширюється на приховані дефекти матеріалів. Поточне регулювання зазорів не є предметом гарантійного ремонту. Також не приймаються до гарантійного ремонту деформована або зірвана різьба на деталях та пошкоджений четирехграннік шатунів педалей. Контролюйте та своєчасно усувайте можливі послаблення.
Гарантія поширюється на явний дефект матеріалу. Знос у результаті експлуатації, ослаблення або розрив швів рамок, вигин осі у результаті удару не є підставою для гарантійного ремонту.
Гарантія відноситься до дефектів зовнішнього оформлення.
Гарантія поширюється на дефекти матеріалів. На регулювання гарантія не поширюється. У результаті неправильного зберігання у приміщенні та під час поїздок регулювання можуть змінюватися, та додаткове регулювання відноситься до поточного техогляду. Перемикання швидкостей, особливо важелями переднього перемикача, вимагає досвіду. При випадковому зриві механізму гарантія не надається.
Дефект матеріалу оцінюється з точки зору виконання функцій. Борозни, які утворилися у результаті переміщення сідла у підсідельною трубі, не є підставою для пред'явлення рекламації. Претензії до підсідельною трубі не приймаються, якщо явно доведено, що підсідельний штир висовувався вище максимально допустимої позначки.
Гарантія поширюється на дефекти матеріалів, розрив ланки ланцюга. На знос у результаті експлуатації гарантія не поширюється.
Зламані або розбиті деталі не є предметом гарантії.
1.2. Гарантійні зобов'язання по велосипедам "Comanche"
Термін гарантії на обладнання - 12 місяців. Гарантія на раму 5 років. Під час гарантії покупець має право на безкоштовний ремонт при виявленні прихованих дефектів вироби після пред'явлення гарантійного талона та чека магазина. Право на гарантійний ремонт втрачається, якщо велосипед був пошкоджений у результаті його неналежного експлуатування або він використовувався у комерційних цілях.
1.3. Гарантійні зобов'язання по велосипедам "Ranger"
Термін гарантії на обладнання - 6 місяців. Гарантія на раму 3 роки. Під час гарантії покупець має право на безкоштовний ремонт при виявленні прихованих дефектів вироби після пред'явлення гарантійного талона та чека магазина. Право на гарантійний ремонт втрачається, якщо велосипед був пошкоджений у результаті його неналежного експлуатування або він використовувався у комерційних цілях.
1.4. Гарантійні зобов'язання по велосипедам "BMX"
Термін гарантії на обладнання - 2 місяців. Гарантія на раму 2 роки. Під час гарантії покупець має право на безкоштовний ремонт при виявленні прихованих дефектів вироби після пред'явлення гарантійного талона та чека магазина. Право на гарантійний ремонт втрачається, якщо велосипед був пошкоджений у результаті його неналежного експлуатування або він використовувався у комерційних цілях
2. Де можна обміняти або повернути товар
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або у нашому магазині. Адреса та графік роботи
2.1 Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть з собою паспорт, чек та товар у упаковці.
Ми повернемо Вам гроші у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
- збережені всі ярлики та заводське маркування
У разі повернення товару транспортними компаніями з ініціативи покупця, з нього будуть утримані транспортні витрати у обидва боки.
2.2 Способи повернення грошей:
Вид повернення грошових коштів залежить від способу оплати.
3. В яких випадках гарантійний ремонт не надається
Може бути відмовлено у гарантійному ремонті, якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушені правила використання, викладені у експлуатаційних документах
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
3.1 Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів та тощо)
- пошкодження у результаті стихійних лих (природних явищ)
- ушкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався даний товар, або що виникли у результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
3.2 Товари, що не підлягають обміну та поверненню:
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети особистої гігієни
- Окремі непродовольчі товари: швейні та трикотажні вироби, парфумерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі іграшки, зубні щітки, рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят, інструменти для манікюру та педикюру
Повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться в ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».